Týdny po vydání BFA?

PVP, staré raidy, pet battles, achievementy, problémy, návody a další praktické nebo zábavné diskuze.

Moderátoři: Administrátoři, Moderátoři, Oficeři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Laren
Tripartiťák
Příspěvky: 63
Bydliště: Brno

Týdny po vydání BFA?

Příspěvek od Laren » 08 říj 2018, 11:43

Jak byste hodnotili hru k tomu, jak to dnes máme? Myslím tím jak vás to baví, co říkáte na nové super cool věcičky, co ve hře děláte..

Já bych to shrnul nějak dle nových super cool věciček, které propagovali jako tahák na novou expanzi:
Warmode - mám zaplý, nepotkávám alíky a celkově málo lidí, stejně to zapínají lidi hlavně při expení na 10% xp a nadávají že je u toho někdo zabíjí.
Island expedice - výborný zážitek, nikdy nejste na stejném ostrově, pokaždé bojujete proti jiným protivníkům a zažíváte nové zkušenosti s mnoha odměnami. Ve výsledku to je nuda ve 3 ostrovek každý týden stále dokola, stále stejní mobové, stejná rotace "alíků", kteří mají nulové IQ, myth obtížnost v prvním týdnu zívačka. Ze slibovaných odměn jsem získal asi 2x token na 500 repky. Nevyplatí se to chodit ani na AP cap, jelikož s vyšším levelem necku to dává drobky.
Azerite armor - nuda, nezajímavé traity, oproti artefact zbraním to nedělá nic zvláštního a nijak to nemění herní styl, berete to, co simuje nejlepší čísla a doufáte v drop.
Hearth of azerite - levelíte neck, abyste měli víc statů, o jednu dropovou věc méně, na 20+ levelech se nevyplatí ani AP farmit, s catch-up mechanikou stejně budeme mít všichni podobně bez nějaké námahy.
Allied rasy - reskin orca, elfa, krávy ne draenei? Není problém, udělej si exalted s požadovanou frakcí a vyexpi si 120 levelů abys měl armor!
PVE - zajímavý raid i mechaniky, je to těžší než posledních několik, za to plus, ale velmi rychle se omrzí. Dungy dobré, až na některé týdny, kdy raději do dungu ani nevlezete, protože affixy by vás zabili už při loadingu instance.
PVP - nehraji, po wotlku mi to přijde už jako nezajímavý content
Class design - GCD skoro na vše, protože čím pomalejší to je, tím lepší to je! Pár "nových spellů", víceméně classam vrátili to, co jim dříve vzali, vzali to, co dříve měli. Classy jsou nezajímavé a hodně osekané, jako poslední expanze.

Celkově mám ze hry dojem, že jsem si ji zahrál na 2 měsíce a už mě tam do patche nic nečeká zajímavého. Mám vše exalted, raid jsem viděl, dungy též. Nějak mě mě raid a dungy brzy omrzely. Hru designují stále víc tak, aby tam hráč trávil co nejvíce čas (a uvalil tak víc game timu), schválně si toho všimněte jak je hraje na to, aby vše trvalo déle, vše je skryto za tím, že musíte na něco čekat.
Dospěl jsem do fáze, kdy mi hra krom snad raidu nenabízí již nic zajímavého a nemotivuje k tomu, abych lognul jinak než 5 minut před raidem. Věřím, že některé velmi cool ale nezajímavé věci se později doladí, jak slibují.

Jaké jsou vaše názory a zkušenosti s novou expanzí?
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Bloodthirst
Tripartiťák
Příspěvky: 108
Bydliště: Benešov

Re: Týdny po vydání BFA?

Příspěvek od Bloodthirst » 08 říj 2018, 12:25

Hmmm co k tomu napsat, abych tady nepsal wall of text.

Jedno staré přísloví praví. Dobrého pomálu!!

Já trávím ve wowku cca 3h denně a mám to tak akorát si užít co chci a připravit na raidy.
A když může Witchka tak s ní levelím druhou postavu. Čteme si všechny úkoly a povídání kolem. Zkoumáme prostředí a skoro obracíme každý kousek textury jestli tam náhodou něco není a užíváme si to pravé hraní a zkoumání světa který nám vytvořili. To je čas který si ve WoWku nejvíce užívám. Schválně kolik z Vás si všimlo co se stalo z duší mrtvé loa želvy po dokončení Q serie. ;-)

Potom je raid a skupina lidí která dělá tu atmosféru kolem, to je to plus které mě na tom baví, ten sociální aspekt hry. To že nám mění kulisy kde se to odehrává je takový bonus :) Nikoho nebaví chodit to samé stále dokola ;-)

K novým věcem co přidali, já je kvituji a oceňuji že stále se snaží tvořit něco nového a vymýšlet nové mechaniky apod. A to že se snaží, aby jsi ve hře trávil více času bych přepsal na to že se snaží, aby jsi měl zážitek z hraní co nejdelší a neomrzel tě tak rychle. Ale pro některé hráče co tráví ve hře denně přes 8h to prostě nejde.
Občas se něco nepovede, třeba warfront jsou moc lehké, ale zase je to vybalancované na čas aby jsme tam netrávili 2 hodiny, to by nikdo hrát nechtěl, takže dokážu pochopit proč to tak je.

Já bych doporučil si hru užívat a ne jí zhltnout na posezení.
Bloodthirst
Koženoslípkař
100% Fury warrior se syndromem k protectionu.
+1081 příspěvků

Fionká
Tripartiťák
Příspěvky: 66

Re: Týdny po vydání BFA?

Příspěvek od Fionká » 08 říj 2018, 12:42

Pridám aj ja, síce hrám daný datáč len týždeň, ale WOW už od vydanie TBC.

Za mňa je hra rovnaká už od TBC, je to stále to isté, len v inom kabáte.V konečnom dôsledku v hre musíš tráviť rovnaký čas aby si mal porovnatelný gear s ostatnými.Tento čas postupne klesá a skončí to len raidovaním+grindením matrošu aby si mal z čoho žiť. Hra logicky nemôže byť postavená na tom aby niekto kto hre venuje denne 10h bol na tom lepšie ako ten čo jej venuje 2h. Rozdiel je len v kozmetických veciach, repke , mountoch a ostatným nepodstatných veciach.

Je tu samozrejme skupina hardcore hráčov, ale my sa bavíme o ludoch našeho typu. Mna hra vždy prestane baviť po určitom čase, kedy si dám pauzu a vrátim sa vždy po nejakom impulze(Brno WTF?)

To čo ja od hry očakávam, to aj dostanem, viem že to v konečnom dôsledku bude len grind a nič iné. Ak by sa v hre neraidovalo, tak by to bol pre mňa maximálne mesačný zážitok.

Ale aj po všetkom spomenutom, je to najlepšie hra akú som kedy hral a fakt som nikdy nelutoval € ktoré som do toho vrazil. To, že som tomu obetoval kopu času, to už je iná :)

Možno by bola u mňa situácia odlisná, keby som hre vedel venovať viac času, ale s rodinou a barákom na krku to ani nejde.Ale nesťažujem sa.

To Bloode: - Korytnačka? Vážne? OMG :) a 3h denne, však pavúka už máš, či?
+ 1261 príspevkov

Uživatelský avatar
Bloodthirst
Tripartiťák
Příspěvky: 108
Bydliště: Benešov

Re: Týdny po vydání BFA?

Příspěvek od Bloodthirst » 08 říj 2018, 13:38

Fionká píše:
08 říj 2018, 12:42


To Bloode: - Korytnačka? Vážne? OMG :) a 3h denne, však pavúka už máš, či?
To Fio: nojo ty jsi tam ještě nebyl tak nevíš co se stalo mocné loa Korytnačce :) Pavůka aaano, ale ne pojízdnou samoobsluhu v podání megavelkého dinosaura s AH na zádech za krásnou cenu, pouhých 5.000.000 g. Už my chybí jenom 4.650.000g.
Bloodthirst
Koženoslípkař
100% Fury warrior se syndromem k protectionu.
+1081 příspěvků

Uživatelský avatar
Laren
Tripartiťák
Příspěvky: 63
Bydliště: Brno

Re: Týdny po vydání BFA?

Příspěvek od Laren » 08 říj 2018, 16:03

Hra opravdu není stejná od TBC, dřív bylo vidět už na pohled, kdo je dobrý hráč a tráví horu hodně času a kdo je rekreant. Chybí mi tu nějaký hlubší smysl pro hru a zábavu v ní. Něco co člověka dokáže dlouhodobě držet u toho. V tuto chvíli, pokud se nechci nahánět za číslem které ukazuje level mého necku, nebo honit se po vyšších klíčech M+ pro lepší ilvl (opět čísílko), tak nemám moc co dělat. Gear není relevantní, jelikož za chvíli stejně vydají nějaký super event, ve kterém budou pršet 380+ itemy na každého, neck stejně doženeme všichni díky snižování potřebných bodů.
Jediné, co mě dotlačí k tomu dojít jste vy, abych vás nenechal na raidu bez mé úžasné přítomnosti :D
ObrázekObrázek

Fionká
Tripartiťák
Příspěvky: 66

Re: Týdny po vydání BFA?

Příspěvek od Fionká » 08 říj 2018, 16:43

Laren píše:
08 říj 2018, 16:03
Hra opravdu není stejná od TBC....
Princíp je furt rovnaký, rozdiel je v tom že sato priblížilo masám ludí a tým pádom zlahčilo. V TBC sme mali raid time 5x do týždňa od 18:30 od 22:00, dnes aby si dosiahol to čo malý počet guild vtedy, stačí raid time aký máme dnes.

Časy Vanily a TBC zvýhodňovali ludí čo pri tom trávili 5+ hodín denne, ale to bolo malé percento ludí a preto to zmenili, sprístupnili vačšine a to je ten problém s ktorým sa to potýka od konca TBC. Spravili Sunwell a popálili sa, za mňa je to úplne najťažší raid aký som hral, na to kolko naň bolo času ho dokončilo fakt malé percento guild.
Hrali sme v kuse celý čas, až do pre-patchu, dali sme len prvých dvoch a tretieho(Felmysta) sme odpregresovali do poslednej fázy.A Muru bol takmer nezabytelný.

Vieš si niečo také predstaviť dnes?

P.S. - Felmyst mal jednu abilitu, zameral sa na hráča(myslím že sa to volalo Encapsulate) dal ho do vzduchu a castil naňho nejaký spell, hráč musel lupnúť nejakú potku na rezistenciu a okamžite ho museli healovať 3-4 healeri.Bez tej potky by to na 90% neprežil
Dnes? Dnes nie je ani povinné na raide, použiť prepotku + runu(neviem či nejaké je), proste WOW je tam kde je a to nezmení ani x-datadiskou.
+ 1261 príspevkov

Uživatelský avatar
Laren
Tripartiťák
Příspěvky: 63
Bydliště: Brno

Re: Týdny po vydání BFA?

Příspěvek od Laren » 08 říj 2018, 18:02

To poslední je krásně a pravdivě napsané Fio.
ObrázekObrázek

Pekyno
Kecka začátečník
Příspěvky: 11

Re: Týdny po vydání BFA?

Příspěvek od Pekyno » 08 říj 2018, 18:14

Ahoj, já jsem měl pauzu skoro tři roky. Takže se vcelku zabavím a hodnotím datadisk pozitivně. Určitě souhlasím, že je to to samé v novém kabátě, ale nic jiného jsem neočekával :). Stejně jako vím, že časem přijde můj čas wowka opět pohřbít, protože nebudu mít co tu dělat. Nicméně to nebude výhledově během několika měsíců...

Uživatelský avatar
Meriadoc
Administrátor
Příspěvky: 357
Bydliště: Moravany

Re: Týdny po vydání BFA?

Příspěvek od Meriadoc » 08 říj 2018, 19:02

Já třeba za sebe musím říct, že kdyby WoW nebylo pořád "stejný", asi bych ho nehrál.
Podle mě to do velké míry souvisí v platebním modelem ... že všichni mají přístup ke stejnému contentu za stejnou cenu.

A BFA novinky?
Warmode - podle mě ok, člověk má možnost si vybrat sám a ne podle serveru
Expedice - dám 5x týdně a víc mě tam nikdo neuvidí
Artefakt - podle mě je styl sběru AP v BFA lepší než v legionu
Azerite armor - nevyrovnanost traitů je hrozná a Blizzz to slíbil řešit
Allied races - to mě nijak extra nezajímá, protože nic rozjíždět nebudu (jediný co by mě asi zajímalo by byl ten zlatej draenej, ale to je pro hordu pasé)
PVE - ještě jsem zdaleka nezkusil vše, takže tam mám co dělat
PVP - mimo mě, tam netuším co je nového
GCD na non-dps ability mně taky vadí
Fight with the best, die like the mess ... aneb Co te zabije, to te neposili

Uživatelský avatar
Bloodthirst
Tripartiťák
Příspěvky: 108
Bydliště: Benešov

Re: Týdny po vydání BFA?

Příspěvek od Bloodthirst » 09 říj 2018, 08:41

Fionká píše:
08 říj 2018, 16:43
V TBC sme mali raid time 5x do týždňa od 18:30 od 22:00, dnes aby si dosiahol to čo malý počet guild vtedy, stačí raid time aký máme dnes.

To byl ten důvod proč jsem nikdy vážně neraidoval a začal pořádně až ve WoD kdy jsme najeli na 2x týdně a není třeba trávit další 4h přípravou na raidy ať mám všechno připraveno :)
Bloodthirst
Koženoslípkař
100% Fury warrior se syndromem k protectionu.
+1081 příspěvků

Uživatelský avatar
Xsindy
Tripartiťák
Příspěvky: 24

Re: Týdny po vydání BFA?

Příspěvek od Xsindy » 15 říj 2018, 10:07

jak píšete, bez raidu to nemá smysl, proto mám zas freeze než vyjde nějakej novej kontent :)

Uživatelský avatar
bobais
Tripartiťák
Příspěvky: 18

Re: Týdny po vydání BFA?

Příspěvek od bobais » 17 říj 2018, 19:47

Mě zatím obsah vyhovuje, ale to je samozřejmě nastavením, jak to WoW chcete konzumovat. Kdybych dnešní content hrál na vejšce, tak mám asi všechny classy za alty a nudil bych se. Teď ale hraju WoW kvůli lidem a protože se mi líbí kvůli komplexnosti světa. Chodím do práce, mám nějaké IRL aktivity a přítelka taky vyžaduje pozornost. Aktuálně se snažím, abych se dostal do fáze, kdy nemusím farmit reputačky a opradu se mohu zaměřovat jen na raidy, trochu málo pvp (můj skill pod bodem mrazu) a třebas i farmení (surky, pety, transmogy, achievmenty). Čím méně toho času musím stravit ve hře, protože je třeba něco nafarmit, tím lépe. Myslím, že zmíňované "zpomalovačky" mi nevadí, protože to je pro mě prakticky na týdenní bázi.
Jo a ještě taky moc nehrotím M+, velice rád si ho zajdu na vyšším levelu, ale zase se mi nepozdává myšlenka, že by to měl být primární zdroj gearu.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host