Maghosh

Nově příchozí, představte se, prosím.

Moderátoři: Administrátoři, Moderátoři, Oficeři

Odpovědět
Maghosh
Tripartiťák

Maghosh

Příspěvek od Maghosh » 28 črc 2018, 15:56

1. Maghosh
2. Jmenuji se Michal a je mi 24 let. Pocházím z okolí Hranic na Moravě. Jsem student VŠ UPOL - konkrétně Pedagogická Fakulta.
3. Link na armory https://worldofwarcraft.com/en-gb/chara ... ul/maghosh
4. Můj main spec je 50 na 50 BM/MM, v průběhu legionu se to často měnilo. Momentálně hraji BM. 4 tlačítková rotace a neomezená pohyblivost mi vyhovují naprosto dokonale. :D
5. Huntera (konkrétně BM) hraji již od Mystiq.org 2.4.3, ale na oficiálním serveru hraji zhruba od 2. půlky MoP datadisku
6. Alty mám konkrétně 3, kteří jsou vyexpení na max level, ale dosažením maximálního levelu jejich aktivita skončila Konkrétně se jedná o Warriora - Arms, DK - Blood, Monk - WW. Poté mám rozexpeného warlocka, ale to jsem ukončil už na levelu 84.
7. Zkušenosti s raidy - v Legion datadisku mám Cutting Edge achievementy z EN, ToV, NH. Od ToS a Antorus jsem se zaměřil spíše už na HC runy a občas m+.
8. Pocházím z guildy RNGeezus. Nějakou dobu jsem nehrál a mezitím se hráči z této guildy rozutekli do jiných guild a tak nás moc nezůstalo. Respektive skoro nikdo.
9. Podle náborové zprávy ve worldu a popisu na wowprogress mi přijdete jako fajn kolektiv, který je tvořen vyspělejšími lidmi a nemusíte řešit hádky a drama. Očekávám klidný kolektiv, pozitivní přístup, aktivitu, férovost, konstruktivní kritiku při neúspěchu, nulovou toxicitu, bez hádek a dramat, radu k případnému zlepšení, šanci zapojit se do m+ a raidů na BFA. Jak píšete na wowprogress - mythic raidy jako třešničku na dortu.
10. Z guildy konrétně nikoho neznám, dostal jsem se zde přes náborovou zprávu ve world chatu. Zbytek jsem si jen dohledal na wowprogress.
11. Sluchátka, mikrofon, TS, Discord - vše vlastním :D
12. Na PC omezen nejsem. Jediné omezení nastává pouze ve zkouškovém období, ale čas si najdu i přes to.

Lapydus
Tripartiťák