Ilyas

Nově příchozí, představte se, prosím.

Moderátoři: Administrátoři, Moderátoři, Oficeři

Odpovědět
Ilyas
Návštěvník

Ilyas

Příspěvek od Ilyas » 13 bře 2019, 14:39

Zdravím všechny, rád bych se stal součástí vaší guildy, kterou si pamatuju z dob Mystiq.org. Níže něco o mně pomocí vaší šablony.

Váš nick: Ilyas

Věk, odkud jste a co děláte: Je mi 25 let, pracuji jako IT a jsem z Prahy

Link na Armory: https://worldofwarcraft.com/en-gb/chara ... thul/Ilyas - S přihláškou jsem ještě vyčkával, abych nasbíral lepší EQ. Za poslední 2 týdny jsem IL zvedl o 80. Vím že to není nejlepší, ale dělám vše proto, abych vám mohl být přínosem :)

Main Spec (uveďte i offspec pokud do něj aktivně sbíráte gear): Hraju Arcane, občas to vystřídám s Frostem, ale spíše Arcane.

Jak dlouho hrajete za svoji classu: Za mága už jsem hrával na Mystiqu, v době jeho největší slávy u jedné z TOP guild u Aliance. Nicméně pořád se je co učit, snažím se čís si fórka a být aktivní a ptát se. Nepovažuji se za profíka, který by trhal Damage Meter. Nicméne se napovažuji ale ani za amatéra, který by o mágovi nevěděl nic :)

Uveďte vaše aktivní alty: Anett - Priest 110. Rád bych ho doexpil a udělal z něj Holy Priesta, za kterého jsem také hrál (Shadow, Holy) Takže zkušenosti s priestem mám taky. Ale vše musí jít postupně, první mág, pak Priest.

Zkušenosti s raidy: Wowko hraju už od TBC s velkou pauzou po WOTLK. Přišel jsem zpět v podstatě až na ke konci Legionu. Nicméně všechny dungeony v BoA jsem si už prošel maximálně na HERO obtížnost a co se týče raidů, tak jsem si prošel BoZko na normal abych věděl co mě čeká.

V jaké gildě jste byli a proč jste z ní odešli: House of Fenix - Vpodstatě neaktivní guilda kamarádů z Kaldorei z Mystiqu. Nicméne se tam nic neděje, nikdo nehraje a já bych si rád zahrál.